Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kurbanov I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Kurbanov I. Features of the Professional Image of the Specialist in the Modern World of Education [Електронний ресурс] / I. Kurbanov // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_8 Розкрито сутність понять "професійна діяльність" та "імідж" учителя у зв'язку зі швидким розвитком впливу на освітнє середовище, шляхом всебічного впливу на тих, хто отримує освіту. З розвитком економічних і соціальних відносин у країні змінюються и вимоги до особистості вчителя. Спеціальність учитель - особлива. Учителі - це особистості, які завжди у полі зору, поруч з ними мають знаходитися батьки, учні, колеги. Таким чином, сучасний учитель повинен володіти такими якостями, як наявність позитивних очікувань у професійній діяльності, емоційна стійкість, здібність до особистісних змін, уміння бачити власні досягнення та професійні труднощі, планувати шляхи їх долання, створення індивідуального стилю. Це знайшло відображення в професійному іміджі для тих, хто бажає бути успішним у власній професійній педагогічній діяльності.
| 2. |
Kurbanov I. The Main Role of Professional Competence Teacher of the Modern Times [Електронний ресурс] / I. Kurbanov // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_8 Визначено розуміння сутності професійної компетентності і в контексті сучасної модернізації освіти обгрунтовано важливість її формування у викладача у закладах вищої освіти. Основоположною специфікою педагогічної діяльності викладача (поєднання педагогічної діяльності з науково-дослідною роботою), виділяються структурні компоненти професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, акцентуючи професійно важливі особистісні якості викладача. Як відомо, викладацька діяльність - це управлінська діяльність і для її успішної реалізації викладач повинен володіти організаторською компетентністю, що включає знання в області менеджменту освіти: поняття про менеджмент, його цілі, значення, функції та особливості; структура організаторської діяльності викладача. Викладач має вміти виконувати дії щодо: визначення мети навчально-пізнавальної діяльності студентів; планування змісту, підбір методів, засобів навчання щодо викладання дисципліни; підготовки і проведення різних видів занять, організації спільної взаємодії зі студентами, здійснювати контроль за виконанням робіт і оцінкою результатів, забезпечення творчої атмосфери у процесі викладання навчальної дисципліни. Також викладач має самостійно підбирати навчальний матеріал і оптимальні технології для їх викладання, щоб гарантувати, що студенти освоюють значний обсяг інформації за відносно короткий проміжок часу; правильно пла нувати і організовувати заняття, використовуючи активні та інтерактивні методи навчання, що забезпечують процес творчого пізнання і придбання власних знань, розвитку умінь і навичок; сформувати у студентів мотивацію до самостійного навчання і пізнавальної діяльності; ділитися досвідом з колегами і вчитися у них, займатися самоосвітою тощо.
|
|
|